Zwroty

Odstąpienie od Umowy sprzedaży - Zwrot

Zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014, poz. 827) Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami (treść ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014, poz. 827)), masz prawo bez podawania przyczyny do odstąpienia od zawartej za pośrednictwem Sklepu, umowy na odległość.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania towaru. 
  3. Możesz odstąpić od Umowy sprzedaży wypełniając i odsyłając do nas formularz zwrotu który znajdziesz poniżej oraz zakupiony produkt, przed upływem terminu 14 dni.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy otrzymaną płatność. Zwrot należności otrzymasz najszybciej jak będzie to możliwe, na pewno nie później niż 14 dni, licząc od dnia, w którym otrzymaliśmy zwracany produkt wraz z formularzem zwrotu.
  5. Zwrotu płatności dokonamy na numer konta wskazany w formularzu zwrotu.
  6. Zwracane produkty odeślij na adres Street Supply, ul. Świętokrzyska 16, 00-050 Warszawa.
  7. Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
  8. Jeżeli zwracasz jeden z wielu produktów, które widnieją na paragonie, nie martw się. Otrzymasz od nas kolejny dowód zakupu już bez widniejącego na nim zwróconego produktu
  9. Nie wymieniamy produktów. Aby wymienić produkt na inny - najpierw dokonaj zwrotu, następnie złóż nowe zamówienie.
  10. Prosimy, pamiętaj, że towar należy odesłać bez wyraźnych śladów użytkowania w przeciwnym razie ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
  11. Szanuj zwracany towar: odzież odsyłaj złożoną. Przesyłkę zabezpiecz przed uszkodzeniem.
  12. Pamiętaj aby produkt zwrócić w oryginalnym opakowaniu (buty obowiązkowo powinny zostać odesłane razem z oryginalnym pudełkiem). Prosimy, szanuj pudełko zwracanych butów. Nie oklejaj go bezpośrednio taśmą. Włóż je w kopertę, worek foliowy lub inne opakowanie.
  13. Zamówiony towar podlega także wymianie w ramach zakupionego modelu. W takiej sytuacji należy skontaktować się telefonicznie bądź drogą elektroniczną z obsługą klienta aby dokonać wymiany.
  14. W przypadku wymiany, która nie jest wynikiem błędu pracownika Sklepu, koszty wysyłki pokrywa kupujący.
  15. Czas wymiany tożsamy jest z czasem realizacji zamówienia liczonym od momentu otrzymania wymienianego towaru.

Żeby skutecznie dokonać zwrotu paczka powinna zawierać: 

  • oświadczenie o odstąpieniu od umowy (przykładowy formularz znajdziesz TUTAJ)
  • dowód zakupu (paragon lub fakturę)
  • zwracany towar


Żeby skutecznie dokonać wymiany paczka powinna zawierać: 

  • dowód zakupu (paragon lub fakturę)
  • zwracany towar
  • krótką informację o powodach wymiany oraz rozmiar, na który ma zostać wymieniony towar


Nie wkładaj do paczki innych rzeczy np. pieniędzy!

1