nasza Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Istnieje możliwość wyłączenia ich za pomocą ustawień przeglądarki.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszym regulaminie.
ZAMKNIJ

Reklamacje

Marka Street Supply jest własnością firmy Street Supply Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-050) przy ul. Świętokrzyskiej 16, wpisaną w dniu 16.06.2016r  do Krajowego Rejestru Sądowego i opublikowaną w Monitor Sądowy i Gospodarczy nr 120/2016 (5005) pozycja numer 161020, NIP: 5252662714, REGON: 364729880. Staramy się z całych sił, aby oferowane przez nas produkty były najwyższej jakości oraz wolne od wad fizycznych i prawych. Jeżeli jednak zakupiony przez Ciebie towar nie spełnia tych wymagań, jesteś uprawniony do zgłoszenia reklamacji na warunkach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.

Twoje uprawnienia jako Konsumenta określone są w szczególności w:
• ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. z dnia 17.12.2013 r., Dz.U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.) – jeżeli dokonałeś zakupu produktu od dnia 25.12.2014 r.
• ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. nr 141 poz. 1176 ze zm.) – jeżeli dokonałeś zakupu produktu przed dniem 25.12.2014 r.

Jak zgłosić reklamację?

W celu usprawnienia zgłoszenia reklamacji przygotowaliśmy dla Ciebie poniższy tekst. To zbiór wskazówek, które ułatwiają nam szybsze rozpatrywanie reklamacji!

1. Reklamację z tytułu wady zakupionego produktu, (jeżeli dokonałeś zakupu produktu od dnia 25.12.2014 r.) lub z tytułu niezgodności towaru z umową, (jeżeli dokonałeś zakupu produktu przed dniem 25.12.2014 r.) możesz złożyć:

bezpośrednio w sklepie stacjonarnym- w tym celu weź ze sobą (I) reklamowany produkt (II) dowód zakupu (np. paragon, fakturę VAT)- na miejscu dopełnimy wszelkich formalności.
drogą wysyłkową na adres: Street Supply, ul. Świętokrzyska 16, 00-050 Warszawa z dopiskiem "Reklamacja"

* Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

2. W celu zgłoszenia reklamacji drogą wysyłkową możesz skorzystać z przykładowego formularza reklamacyjnego - do pobrania tu

3. W każdym wypadku reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia- o rozpatrzeniu poinformujemy zaś w wybrany przez Ciebie sposób.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania:

• wyślij e- mail na adres: info@streetsupply.pl
• zadzwoń: SOON